Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 14:24:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/00492 aadressile (asub mitmel aadressil) 
(Haapsalu-Rohuküla raudtee, Raudteetruup km 4+965, Raudteetruup km 6+687, 
Raudteetruup km 7+806, Kiltsi tee truup, Raudteesild km 1+117, Raudteesild 
km 3+868, Kiltsi raudteeülekäigukoha juurdepääsutee km 0+976, Kiltsi tee 
raudteeületuskoha juurdepääsutee km 0+984, Kivisilla tee raudteeülekäigukoht 
km 3+073, Ranna tee raudteeülekäigukoht km 1+797, Ranna tee 
raudteeülekäigukoha juurdepääsutee km 1+797, Ranna tee jalgratta- ja 
jalgtee, Paralepa tee raudteeületuskoht km 4+948, Paralepa tee 
raudteeületuskoha juurdepääsutee km 4+948, Nõmme tee raudteeületuskoht km 
6+215, Lõppe tee raudteeületuskoht km 7+837, Rohuküla ooteplatvorm, Rohuküla 
ooteplatvormiga ühendav jalgtee, Side ELASA, Side Telia, Piirdeaed rdt 
parempool 01, Piirdeaed rdt parempool 02, Piirdeaed rdt parempool 03, 
Piirdeaed rdt vasakpool 01, Piirdeaed rdt vasakpool 02, Piirdeaed rdt 
vasakpool 03, Kivisilla tee raudteeülekäigukoha juurdepääsutee km 3+073, 
Kiltsi tee raudteeületuskoht km 0+984, Sidevälisvõrgud EVR km 0+984, 
Sidevälisvõrgud EVR km 1+789, Sidevälisvõrgud EVR km 3+070, Sidevälisvõrgud 
EVR km 4+949, Sidevälisvõrgud EVR km 6+216, Sidevälisvõrgud EVR km 7+838, 
Sidevälisvõrgud EVR km 8+068, Sadeveetorustik K2, Kiltsi tee, Veetorustikud 
V1, Kiltsi tee, Reovee survekanalisatsioon KS1, km 1+500, Veetorustikud V1, 
km 1+871, Sadeveetorustik K2, Rohuküla, Ungru tee sild, Ungru tee, Ungru tee 
JJT, Raudteetammi tee, Piirdeaed rdt vasakpool 04, EVR MP Rohuküla, EVR TV 
Rohuküla, Haapsalu TV, Ungru tee, Imatra KP 1+007, Imatra KP 1+918, Imatra 
KP 7+667, Imatra MP 1+007, Imatra MP 3+821, Imatra MP 6+003, Imatra MP 
7+667) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26878814>  (menetlus nr: 
412543), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister